Linnea Andersson
Hoppas du klickar in här fler gånger :)

summernights 1



Toril

Åh gud vad du är vacker Linnea!!

Svar: Det är du som är !!
Linnea Andersson

2013-07-25 / 01:27:57
BLOGG: http://torilcat.blogg.se
Anonym

Hej! Jag såg att du kommenterade på bieb.blogg.se och jag tänkte bara be dig om en liten liten sak. Som du kanske vet är Julia (Biebs författare) i Spanien just nu och jag tänkte att vi borde visa våran uppskattning till henne. Så, jag äger en instagram tillägnad Bieb @withyouimbetter och jag har lagt upp en bild där alla kan skriva någonting till Julia som hon kommer se när hon kommer hem. Man kan skriva varför man började läsa, vad man tycker om novellen, bloggen, henne som författare eller praktiskt taget vad som helst som kan få henne glad och då skulle det vara jätteroligt om så många som möjligt var med på det, om du förstår? Så om du vill vara med på det här, kommentera den näst senaste bilden på @withyouimbetter på instagram, tack! :)

Svar: Ja men det skulle vara roligt att göra :)
Linnea Andersson

2013-07-27 / 13:05:12

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback