Linnea Andersson
Hoppas du klickar in här fler gånger :)

It´s better than life

Hej! Idag så har några från klassen stått nere på Julmarknaden som var idag och sålt godis och fikabröd som vi alla i klassen ställt upp att baka och fixa. Det är Julmarknad imorgon igen och då ska vi ocjså sälja så nu har ca halva klassen ställt sig och bakat ännu mera för allt fika tog slut.
Så jag har gjort brända mandlar och mintkyssar och båda sakerna blev riktigt goda, nu ska jag duscha och sen ska jag läsa lite. Jag har läst ut 3 böcker (200 sidor) på 2 dagar, jag börjar undra vad som hänt för jag gillar inte att läsa alls.
Men sen efter det så ska jag nog sova så jag orkar gå upp och stå nere på marken för just nu är jag riktigt trött.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback