Linnea Andersson
Hoppas du klickar in här fler gånger :)

Eyes on you, eyes on me were doing this right.

Hej, innan ni börjar läsa så ska ni gå in på youtube och söka på "All about us med He is we" ni kommer inte ångra er för den låten är grym.
Nu hoppas jag att ni lyssnar på den annars missar ni något ;)
Men jaja idag har det inte hänt så himla mycket förrutom att mamma va riktigt snäll och beställde hem The Key från kiks åt mig typ nyss, och jag är helt hypad för att jag ska få deeen :D
Nu ska jag träna lite på gitarren och sen ska jag nog duscha för jag har inget annat att göra en sånhär tråkig dag som denna.
I helgen ska jag kanske tälta och det ska bli riktigt kul, om det blir något vill säga haha, annars händer nog inget speciellt förrutom att på Måndag så ska Cassandra och Thea följa med mig till min gitarrlektion för vi ska prata lite om våran "trio" haha. Nejmen när skolan börjar (torsdag den 22:a) då ska vi 3 slå ihop oss och bli en grupp och då ska dom med på Måndag för att prata om det men tider osv som passar bra för alla.
Tisdag så kanske jag ska träffa Frida jag vet inte riktigt men jag hoppas på det för jag har inte träffat henne på ett tag eller jo jag såg henne en snabbis när hon spelade match med Nora laget men jag vill träffa henne nu, det skulle vara grymt roligt :) Hahah våran cinnamon challenge slog ju alla, den blev riktigt rolig och knäpp men det blir nästan allt vi gör haha speciellt våran makeup challenge med ögonbindel, men den la jag aldrig upp men ja haha.
Jag är ledsen för min grymt dåliga uppdatering med jag vill lixom blogga om något som jag gjort och det ha inte hänt så himla mycket det senaste såå, men det blir bättre jag lovar :3
Nu ska jag spela on ma guitar så byeeeee



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback