Linnea Andersson
Hoppas du klickar in här fler gånger :)

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

10 saker du vill göra inna du dör: Gifta mig, flytta till usa, lära mig dansa, träffa Justin (bieber), gå på en SWS konsert, få barn, köpa en massa skor (älskar skooor), bli känd typ skåderspelare modell fotograf eller något, designa ett eget sko märke, skaffa en stuga i tex spanien, turkiet eller grekland kanske.
 
 
Shoeees
 
9 saker om dig själv: Har 2 bröder, jag älskar sommaren, hatar när folk smaskar när dom äter, älskar att åka utomlands, jag är rädd för dammsugare (HAHAH), har dom underbaraste vännerna som går att få, jag älskar kläder och skor, hatar mitt rum, har en väldigt udda musik smak lixom helt olika.
 
8 sett att vinna ditt hjärta på: Va omtänksam, ge mig komplimanger haha, kunna få mig att skratta lätt, jag ska kunna vara mig själv och alltid ha roligt, vara social, gilla mig för den jag är, snäll, du ska kunna prata om typ vad som helst.
 
7 saker du oftast grubblar på: Vad händer när jag dör får jag ett nytt liv eller är jag död föralltid lixom?, killar, vad som händer om jorden går under, kärleken, varför man måste ha olika språk kan man inte bara prata samma hahhhaha, the future, om jag någon gång kommer hitta the perfect guy.
6 kändisar du tycker är snygga: Justin bieber, channing tatum, Brant daughtery, zayn malik, Austin mahone och francisco lachowski.
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: hoppa fallskärm, hålla en orm eller tarantella, bada med hajar i bur, färga håret rött, raka av allt hår
 
4 saker du har köpt den senaste månaden: Gymkort, victoria secter sheer love, skor och en grej till mobilen.
 
3 sätt att få dig le/skratta: kittla mig, berätta något riktigt roligt och dra dig eller faila på ett eller ett annat sätt.
 
2 gamla favorit låtar: hit me with your best shot- pat benatar och poker face- lady gaga
 
1 sak folk kanske inte visste om dig: att jag har ett 14 cm lång ärr på min mage.
 

 

 

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback